Ne Giydim? - Outfit Post

Yine uzun zaman oldu bir outfit postu yayınlamayalı. Dün akşam ailemle Sahilevlerine balık keyfi yapmaya gittik. Ben de manzara bulmuşken kaçırmadım elbette. :)

Yesterday night, i went one of the most beautiful places in İzmir with my family to eat delicious fish. I love the colors of the sky in sunset. :)




 Boyfriend jeanler ile topuklu ayakkabıyı çok yakıştırıyorum. Maskülen-feminen bir hava oluyor ve bu tam benlik ^^
I love wearing boyfriend jeans with high-heels. Masculin-feminin! ^^



 Lacivert ayakkabılarımı 3 sene önce Viyana'dan almıştım. Çok beğenerek almama rağmen çok fazla giymiyordum ama son zamanlarda gözdelerim arasına girmeyi başardı. :)
I bought those blue shoes in Vienna about 3 years ago. I fell in love for the first time when i saw them.

T-shirt/ Shoes/ Boyfriend Jean/ Necklace: H&M
Bag: Mango
Sunglasses: Ray-Ban

Sevgiler

Love

Elif

16 yorum:

Unknown dedi ki...

böyle sade ve günlük hayatın içinden kombinler paylaşıyorsun ya oişte ben onu çok seviyorum^^

Ellie dedi ki...

@valki; canım çok teşekkür ederim. mutlu oldum. ^^

Unknown dedi ki...

cute outfit!!

would you like to follow each other?

http://mrmrswalsh.blogspot.co.nz/

Grace Happy dedi ki...

fotograflar cok tatlı

! the Fleurs dedi ki...

Bende cok seviyorum maskülen ve feminen kombinlerini :) Fotograflar harika olmus! Sahilevlerinde balik keyifi bir baskadir, ben cok severim izmirde oldugumda :)

Sevgiler
Seda
Instagram: bouquetdefleurs_blo

Ellie dedi ki...

@Grace; çok teşekkür ederiiimm ^^

@Bouquet de Fleurs; Aynen tezat ama hoş bi tezat oluyor :) Çok teşekkür ediyoruum ayrıca ^^

Ellie dedi ki...

@Jacynta Walsh; thank youu ^^

ESRA dedi ki...

çok şeker çıkmışsın canım... pantolonunun kesimi ayakkabı ve çanta süper vazgeçilmezim beyaz tshirtle hem spor hem şık bir kombin olmuş çok sevdim;) yer de çok keyifli gözüküyor;)
editorist1783.blogspot.com

Ellie dedi ki...

@ESRA; çok teşekkür ederim. kendimi içinde en iyi hissettiğim kombinler bu spor-şık kombinler oluyor genelde :) sahilevleri gerçekten çok sevimli bi yer. izmir'e yolun düşerse mutlaka uğramalısın^^

Miss Psycho Cat dedi ki...

Great pictures and this casual combination looks great on you :)

Ellie dedi ki...

@Psycho Cat; thanks a lot dear :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam cok içacıcı fotolar ,tam yaz fotoları.
banada beklerim :)

Ellie dedi ki...

@Rainbow Gatherer; çok teşekkür ederimm :))

Ellie dedi ki...

@Floortje; thank you very much! i'll do my best :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

bu kombini çok beğendimm güle güle giy cicilerini :)

Ellie dedi ki...

@Boşnak Kızı; çok teşekkür ederim canım :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top