İlham Perisi: Rachel Bilson

Stilini beğendiğim ünlülere Rachel Bilson ile giriş yapmak istedim. Benim kendisiyle tanışmam The O.C dizisi ile oldu, ancak stili ile son bir kaç senedir ilgilendiğimi söyleyebilirim. Bu kız ne giyse yakıştırıyor hem de moda ikonu olmak için bir çaba göstermeden insanların beğenisini kazanmasıyla gözümde daha da saygı değer bir yer ediniyor. Ayrıca "Ombre"(krepe balyaj diye biliyorlar kuaförler genellikle) saçları en iyi taşıyan isimlerin başında geliyor kendisi. Geçen yaz ombre sevdam yüzünden saçlarım yandı ve daha yeni yeni toparlanıyor. Sakınan göze çöp batarmış. En iyi kuaförleri araştıracağıma her hangi bir kuaförde yaptırsaydım bu derece pişman olmazdım belki de. İzmir'de çok beğendiği, güvendiği kuaförü olanlar bana yazarsa çok sevinirim. Hala istediğim gibi bir kuaför bulamadığım için mutsuzum.

Neyse gelelim sizin için derlediğim Rachel Bilson fotoğraflarına :)


 Gömleği, jean'i, saçları, gözlüğü... doğal güzellik bu olsa gerek.
 Bordo Birkin çantayı bu kadar spor bir şekilde daha iyi taşıyamazdı sanırım.
 Bu Chloé gözlüklerin aynısını e-bay'den çok cüzzi bir miktara aldım. e-bay bu konuda tam bir cennet.
Ah ve bu Charlie Chaplin şapkalarına benzeyen "bowl hat" diye adı geçen şapkalardan arayıp arayıp bulamıyorum.

 Ray-Ban'in en sevdiğim modellerinden biri olan Clubmaster Rachel'a çok yakışıyor. O da bunu biliyor olmalı ki en çok kullandığı gözlüklerinden bir tanesi :)
 Kot ceketi en güzel kombinleyen isimlerden biri kesinlikle Rachel Bilson
 Wayfarer suratı küçük olanlara daha çok yakışıyor bence. Bu konuda şanslıyım :)

Pelerin modasına uyan Rachel, yine oldukça sade ama bir o kadar sevimli olmayı başarmış. Siz ne dersiniz?

Bu arada bir çekiliş duyurusundan bahsetmek istiyorum. HER ŞEY adlı blogda bir kozmetik çekilişi olduğunu gördüm. Çekilişe katılmak için buraya tıklamanız yeterli :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kadının tarzı ne kadar hoş yahu:)


htpp://yagmuryucel.blogspot.com

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top