Versatile Blogger Ödülü :)

Ben de ödüllendiiim! 

Sevgili Longing bu ödülü bana layık görmüş, kendisine teşekkür ediyoruum. :)





Ödülün Kuralları:

  • Bu ödülü 11 arkadaşına armağan et. 
  • Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber ver.
  • Kendinle ilgili 7 gerçek paylaş.
  • Sana ödül veren kişiye teşekkür et. 
  • Versatile Blogger Ödül logosunu bloguna ekle. 

Hakkımdaki 7 Gerçek: 

  1. Tam bir The Beatles ve Janis Joplin hayranıyım. Sevgim öyle büyük ki bazen "Ben de çok seviyorum." diyenlerden bile kıskanabiliyorum onları :)
  2. Çabuk sinirlenebilen bir yapım var ama gönlüm alınırsa sinirim de hemen geçer. Kin tutamam. 
  3. Paylaşımcı bir insanım. Sanırım yalnızca sevdiğim insanı paylaşamam onun dışında kıyafetlerimi, eşyalarımı, yemeğimi... paylaşmaktan gocunmam.
  4. Dans etmeyi, müzik dinlemeyi çok severim. Plaklarım ve bergamotlu çayımla geçirdiğim pazar günlerim en keyifli zamanlarımdandır.
  5. Vintage-retro şeylere bayılırım. Kendimi en mutlu hissettiğim yerlerden biri antikacılar ve avrupanın fleamarketleridir diyebilirim :)
  6. Gözlük delisiyim. 20yi aşkın güneş gözlüğüm var. Zamanla artmaya devam edecek :)
  7.  Hayvanseverim. Çok severim hem de. Bir gün çok param/imkanım olursa kocaman, güvenli, sağlıkla yaşayabilecekleri bir barınak yaptıracağım. 

Ben de ;

 sJ
 modask
 Nimo

gönderiyorum bu ödülü :)



 Herkese iyi geceler

Elif

Çekiliş: Zeys Fahion Room'un blogunda süper bir ayakkabı çekiliş var. Buyrun buradan. :)

İkinci çekiliş ise Papiş Style blogundan, buradan katılabilirsiniz. :)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

coook tesekkür ederim canimmm.. cok sevindimmmm
hakkinda 7 gercegi okumak cok zevkliydi !
in tutmaman hatta tutamaman ne kadar güzel !!
bende tutamiyorum bazen kendime sinirleniyorum su kisinin yaptiklarini ne cabuk unuttun diye kendime söyleniyorum.. ama kin tutmak bi ise yaramiyo anca kenidine zarar..
en iyisini yapiyosun sende..
fleamarketlerden ya da retro dükkanlarindan aldigin bir kac parcayi blogunda bizlere göstermek ister misin ? ben cok mutlu olurum.. merak ettim

Ellie dedi ki...

@wantmorefashion; aynen ben de kızıyorum kendime Senacım. ne kadar çok değer verirsen o kadar çok kırılıyorsun aslında ama belki de hala insan olduğumuzun göstergesidir bu, bilemiyorum. :) Oldies but goldies diyorsun sen de, sevindim :) Böyle bir post hazırlamak aklımda vardı. En yakın zamanda paylaşacağımdan emin olabilirsin canım :)

Adsız dedi ki...

Çoooook teşekkür ederim, mutlu oldum Elliecim :) Seninle çok ortak özelliğimiz var, birincisi malesef çabuk sinirlenme durumu bende de var.kıvılcım gibi parlar sönerim yani :) Ve ikincisi hayvanseverlik... Onlar benim mutluluk kaynaklarım hatta şu sıralar kendimi hamamböceklerini sevme konusunda eğitmeye çalışıyorum, ama o biraz zor olacak gibi :)) Bu arada hakkımda 7 gerçeği daha önce blogumda paylaşmıştım okumak istersen linki bu: http://modefeminine.blogspot.com/2011/06/hakkmdaki-7-gercek.html

BB dedi ki...

tebrikler !!!
http://bb-shoppingtogether.blogspot.com/

zeys dedi ki...

tbrık edermm :)
bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

Ellie dedi ki...

@sJ; haha hamamböceği olayı güzelmiş. aslında onlar da canlı yani insanları fiziksel özelliklerine göre yargılamayı sevmeyen biri olarak hamamböceklerini de sevmem gerek aslında ama zor evet :) Hemen gidiyorum canım bloguna ^^

@BB; Teşekkürleer :)

@zeys; teşekkür ederimm^^ ayakkabı diyince akan sular duruyor. geliyorum bloga :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ne güzel, 7 gerçeği okumak pek keyifliydi:))

Bu arada bende de bir ayakkabı çekilişi var:) Hatta son 2 GÜN! BŞansını denemeyen varsa buyursun beklerim, seni de beklerim:) Teşekkürler.

http://papis-style.blogspot.com/2012/04/papis-style-ve-brand4me-isbirligiyle.html

Ellie dedi ki...

@PAPİS STYLE; teşekkür ediyoruum :)

Çekilişin son gününe yetiştim sanırım ^^

MadamB Fashion dedi ki...

:)) Mimler çok zevkli olabiliyor.
http://madambfashion.blogspot.com/

Ellie dedi ki...

@MadamB Fashion, evet yanıtlaması çok eğlenceli oluyor gerçekten :)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler tatlı yeni görüyorum bunu:)
Zevkle okudum:)
İlk ödülüm senden geldi, yerin ayrı:)

Ellie dedi ki...

@Tugce Tufekci; Rica ederim canım ^^ Aslında benim haber vermem gerekiyordu ama unuttum :) Cevaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. <3

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top