Kombin Yarışması - İşte Benim Yılbaşı Kombinim

Merhabalar, sizlere daha önce burada bahsettiğim İndirimlr.com bu sefer Kombin Yarat Kombin Kazan isimli çok güzel bir yarışma ile karşımızda. Ben de bir moda bloggerı olarak katılmasam olmazdı. :)

Yılbaşı Gecesi konseptine uygun olarak, verilen online alışveriş sitelerinden tek tek ürünleri topladım. Bakalım siz beğenecek misiniz?



Her ne kadar farklı tarzları karıştırmayı, trend olan ürünleri kullanmayı sevsem de içimdeki klasik stil aşkı beni böyle bir kombin yaratmaya yöneltti. Yılbaşı denilince aklıma Kırmızı ve tonları geldiği için bordo renkli mini bir kadife elbise tercih ettim. Kürk etollere ise her zaman bayılmışımdır. Kadife ile uyumunun yerinde olduğunu düşünüyorum. Çok abartılı makyajı seven biri değilim ama kırmızı ve bordo rujlar makyaj çantamın vazgeçilmezlerindendir. Yılbaşı gecesi için de elbisem gibi tatlı bir bordo renk seçtim ve ah bu maskaraya bayılıyorum. Kirpiklerinizi gerçekten harika gösteriyor! Neyse şimdilik susuyorum :) Yarışma kombinimin ayrıntılı yazısını gelecek postlarda göreceksiniz.

Herkese Sevgiler :)

Elif

2 yorum:

Unknown dedi ki...

elbisenin rengine bayildim !!
bide ayakkabilari coook sevdim !

Ellie dedi ki...

@want more fashion; senacım ayakkabıları ben de çok sevdim ^^ teşekkür ederim bu arada yorum için canım :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top