İlk Mimim :)

Sevgili Bilge Esen beni mimlemiş. Bu benim ilk mimim, o yüzden hemen cevaplamak istedim. Teşekkür ediyorum kendisine. Buyrun bakalım benim cevaplarım. ^^


Bir yemek olsan ne yemeği olurdun? 
O kadar çok "en sevdiğim" diyebileceğim yemek var ki kararsız kaldım. O yüzden ben de tatlı olmaya karar verdim.

O mükemmel çikolatalı keki ve üzerindeki şahane çikolata kaplaması ile arasında herkesin tarifini tutturmaya çalıştığı ama içindeki güzellikleri bir türlü keşfedemediği  
Sachertorte 
olurdum.

  Müzik aleti olsan hangisi olurdun?  
Öğrenilmesi en zor olan ama tecrübeli ellerde en güzel sesleri çıkaran keman olurdum.

Araba olsan hangisi olurdun? 
 Babam sayesinde çocukluğum eski Amerikan arabalarında geçti. O yüzden Chevrolet benim için özel. Ben de Chevrolet Camaro Convertible (1969) olurdum.


Aylardan hangisi olurdun? 
 Eylül olurdum. Ne sıcak ne soğuk... Yavaş yavaş kuruyan yapraklar, toprak tonları hep çok romantik gelmiştir bana.
  
Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Hiç düşünmeden cevaplıyorum. Christian Louboutin.
Hatta model de vereyim; Pigalle 120mm :)

 Kıyafet olsan hangisi olurdun?
 Kadınların kurtarıcısı olmak isterdim! 
Little Black Dress diye bildiğimiz her dolapta bulunması gereken, Audrey Hepburn ile özdeşleşmiş, güzel, küçük, siyah bir elbise olurdum.
Renk olsan hangisi olurdun? 
 Aslında içimden siyah demek geçti yine ama beyaz bana çok tatlı, çok masum bakıyor. Beyaz olurdum sanırım. ^^

Hayvan olsan hangisi olmak isterdin? 
 Bütün hayvanları çok seviyorum. Hatta insanlardan daha çok seviyorum. :) Amaaa eğer bir hayvan olsaydım köpek olmak isterdim. Bir köpeğin bakışları beni benden alır. Ne demiş Franz Kafka,"Bütün soruların cevapları bir köpeğin bakışlarında gizlidir."
Tabi beni horgörmeyecek, eziyet etmeyecek, canlı olduğumu unutmayarak sevgi gösterecek insanlar arasında yaşamak isterdim!
 
Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?
 "Barda yanıma gelip oturur oturmaz, ilk sözü ancak birkaç dakika kalabileceğini söylemek oldu. Bir kızla buluşacakmış. Kendisi için sek bir martini söyledi. Barmene iyice sek yapmasını söyledi, zeytinsiz olacakmış."
J.D. Salinger/Çavdar Tarlasında Çocuklar


Ah, unutmadan ben de Gulsinem ve pembe fiyonk'u mimliyoruum. ^^


Sevgiler

Elif

10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

seçimler harika:)

Unknown dedi ki...

ayy canım yaa çok teşekkür edeerim en kısa zamanda cevaplayacağım :)

Ellie dedi ki...

rica ederim canımm ^^

Bilge ESEN dedi ki...

evet seçimler süper bencede .. :))

Ellie dedi ki...

teşekkür ederimmmm ^^

Ellie dedi ki...

thank youu. all of them are my favourite things :)

Feenkuss dedi ki...

Wow the cake looks so delicious <3


xoxo
Ina :*

Ellie dedi ki...

it is delicious :)) btw thanks for the comment ^^

gecekiyafeti.com dedi ki...

Güzel bir seçim:)

Bloğunu yeni keşfettim ben de seni davet etmek isterim

www.gecekiyafeti.com

Ellie dedi ki...

Teşekkür ediyorum. Ayrıca bloguma hoşgeldin. Ben de artık bir izleyicinim :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top