Inspiration: Cyndi Lauper

Bugün sabahtan beri dilimde bir şarkı, söyleyip duruyorum.

"Girls Just Wanna Have Fun"

Eve gelir gelmez o deli dolu, eğlenceli tarzı ile Cyndi Lauper aşıladım bünyeme.

Sonra bana ilham oldu kendisi ve bununla ilgili bir post yapmalıyım dedim. 

İşte karşınızda Cyndi Lauper ve onun 80ler tarzı ^^






İnsanı bir tarzı olması ve seneler geçmesine rağmen bunu koruması takdir-e şayan diye düşünüyorum. Beğenilsin ya da beğenilmesin, stil sahibi olabilmek insanı özgün kılıyor.

 Lady Gaga ile Cyndi Lauper'ı yanyana görmek pek şaşırtıcı olmasa gerek, öyle değil mi? :)


O kadar video izleyip, fotoğraf baktıktan sonra ilham gelmemesi anormal olurdu. Ben de Cyndi Lauper'ın stilinden esinlenerek, daha günümüze uyarlanmış bir şekilde birkaç kombin hazırladım. Bu senenin trendlerini de aralara sıkıştırdım.


cyndi lauper

cyndi lauper, eliphs tarafından circle sunglasses ile yaratıldı

Bustier top
$32 - topshop.com

Bustier top
£45 - houseoffraser.co.uk

Lipsy layered tutu
£50 - lipsy.co.uk

Mini skirt
£1,110 - brownsfashion.com

Sia Dimitriadi full skirt
$767 - wolfandbadger.com

Alexander McQueen open toe booties
£595 - harveynichols.com

Dr. Martens lace up boots
160 CAD - gravitypope.com

Christian Louboutin leopard high heels
$1,075 - saksfifthavenue.com

Dannijo jewelry
$172 - dannijo.com

Forzieri black lace glove
$75 - forzieri.com

Heart sunglasses
€175 - colette.fr

Circle sunglasses
$40 - nastygal.com

Rockett St George Kiss Wall Sticker – Red
$51 - coggles.com




  3 kombinde de ana fikir büstiyerden çıktı. Geçen yaz bol bol karşımıza çıkan büstiyerleri bu yaz da göreceğiz diye tahmin ediyorum. 

İlk kombinde desenleri karıştırdım. Çiçek deseni ve leoparı bir arada kullandım. İkincisinde, jean görünümlü büstiyer ile tül eteğin uyumuna bordo dr. martens ile zıtlık katmak istedim. Üçüncüsünde ise deriler, zımbalar ve metal detaylar ile Rock n Roll ruhunu yaratmaya çalıştım. 

Cyndi Lauper çok daha çılgın parçaları birleştirse de ondan aldığım ilhamla 2012ye göre ancak böyle bir şey ortaya çıktı. Bu arada Chanel Half-Tint gözlükleri senelerdir bebeğim gibi seviyorum. Sizce de çok harika değiller mi?

Kapanışı da sabahtan beri dilimden düşmeyen, enerjime enerji katan şarkıyla yapalım o zaman.

Hepinize mutlu haftasonları diliyoruuum. ^^

Sevgiler

elif
  

Çekiliş Haberi:

Süper bir makyaj paleti çekilişi buradan buyrun ^^

4 yorum:

DEMI dedi ki...

likeeee your blog dear!!!
keep posting and go for it!

XO

Ellie dedi ki...

thank youuuu very much Demi ^^ i've just followed your blog and i like your lookbook posts, too.

Love

Modavesaire dedi ki...

time after time şarkısını unutmayalım :)))

Ellie dedi ki...

unutmayalım. hatta açıp dinleyeyim ben şimdi :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top