Vanessa Jackman ve Sokak Modası

Yarın itibariyle vizelerim başlayacak ama ben şuan nümizmatik çalışmak yerine blog yazmayı tercih ediyorum. Sonum iyi olur umarım. :)

Sizlere senelerdir takip ettiğim, sokak modası fotoğrafçılığı denince aklıma ilk gelen isim olan Vanessa Jackman'dan bahsetmek istiyorum.



Blogu senelerdir benim en ön sıralardaki ilham kaynaklarımdan biri ve kendisi dünyanın dört bir yanında çektiği fotoğraflarla çok geniş kapsamlı bir sokak stili koleksiyonu oluşturmuş bir fotoğrafçı.

İlk fotoğraftaki hırkanın pembesi ve gözlüğün aynısı bende de var, tesadüf :)







Çok uzun zaman önce bilgisayarıma kaydettiğim bu fotoğrafların hepsi Vanessa Jackman'a ait. İlham kaynağım dedim ya onun için özel bir klasör bile oluşturdum. :)

Blog'u umarım sizin için de bir ilham kaynağı olur.

Buradan ulaşabilirsiniz: http://vanessajackman.blogspot.com/

Sevgiler

Elif


2 yorum:

Unknown dedi ki...

vaaaaay harika bir tarzi var!!! cok begendim.. ben bu bayani hic görmedim sanki.. harika

Ellie dedi ki...

ben de fotoğraflarının stiline, rengine, doğallığına bayılıyorum gerçekten ve o kadar farklı tarzlara sahip insanları bir araya getirip öyle güzel sunuyor ki sayfalarca geriye gidip duruyorum blogunda :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

top